Mít vlastní webové stránky a prodávat na Internetu třeba ložní prádlo se může zdát snadné, ale ve skutečnosti je tato činnost spojena s řadou jevů, které mohou zájemcům o podnikání v tomto směru komplikovat život. Kupříkladu je zapotřebí dát o své existenci lidem na vědomí a k tomu je zapotřebí propagační činnost. Aby vás lidé v tom webovém oceánu objevili, je nutné věnovat patřičnou pozornost problematice SEO a také GEO. SEO neboli Search Engine Optimization je potřebná pro webové vyhledávače a využívá především klíčových slov a zpětných odkazů a GEO – Generative Engine Optimization je zapotřebí pro komunikaci s umělou inteligencí (AI).

Umělá inteligence se zaměřuje především na kvalitu poskytovaných informací, aby byly věcné, přehledné a také důvěryhodné. Dokáže na obsáhlý uživatelský dotaz odpovědět tak, že vytvoří textovou pasáž z jednoho nebo více zdrojů, z nichž cituje to podstatné, co odpovídá kontextu dané otázky. Jestliže je pak webový portál pro umělou inteligenci důvěryhodným zdrojem, může být častěji zařazován při citacích odpovědí na otázky do popředí a zlepšit tím pozici webu pro případné objednávky zboží nebo služeb z řad zákazníků.

V propagační činnosti na Internetu může být nápomocná i PPC reklama, například pro vyhledávač Google a pak také pro vyhledávač Microsoft Bing, kde je zapotřebí Microsoft Ads PPC. PPC reklama může napomáhat v prodeji mnoha výrobků, které jsou pak její zásluhou umístěné zcela vpředu a zákazník se tak může snáze a rychleji rozhodovat, kde nakoupí. Například chcete-li si pořídit do kuchyně tlakový hrnec, zadáte tento výraz do vyhledávacího pole a na prvních pozicích se objeví malé fotografie s textovým popiskem, který obsahuje název výrobku, jeho cenu, odkaz na web a informace o dopravě zboží. Díky PPC reklamě se zvyšuje pravděpodobnost, že si zákazník objedná zboží právě u některého z obchodů, které na webu inzerují své zboží v popředí tímto způsobem, před pouhými textovými odkazy na jednotlivé obchodníky.